LOMOUTIL : VOTRE REVENDEUR DE QUALITÉ EN FIXATIONS, OUTILLAGE PROFESSIONNEL ET ÉQUIPEMENT INDUSTRIEL
POLITIQUE DE LIVRAISON
Ons team streeft ernaar dat elke internationale zending met de grootste zorg wordt behandeld, van voorbereiding tot eindbestemming. Met dit beleid tonen we onze toewijding aan transparantie, efficiëntie en klanttevredenheid, zodat elke voltooide bestelling een ervaring van vertrouwen en betrouwbaarheid is.

VERPAKKING EN VERZEKERING:
Je aankopen worden met de grootste zorg en beschermende materialen verpakt. De aandacht die we besteden aan de verpakking stelt ons in staat om te leveren in de best mogelijke omstandigheden. Verzonden producten zijn gratis verzekerd tegen schade en diefstal voor de duur van het transport. Daarom moet je de integriteit van je bestelling en alle onderdelen ervan controleren wanneer je het pakket ontvangt, in aanwezigheid van de persoon die de levering uitvoert, om eventueel voorbehoud te maken. Als u twijfelt aan de staat of de inhoud van de bestelling, moet u de goederen bij ontvangst weigeren. Elk geweigerd product moet in zijn geheel en in de originele verpakking aan de vervoerder worden teruggestuurd.
IN GEVAL VAN AFWEZIGHEID:
Als je afwezig bent, wordt er een afleverbericht in je brievenbus achtergelaten. De eerste keer kun je via een telefoonnummer een nieuw bezorgmoment afspreken. Als de tweede poging jammer genoeg mislukt, heb je 7 kalenderdagen de tijd om je pakket af te halen in je regionale postkantoor. Na 15 dagen gaat het pakket terug naar het depot van lomoutil.be.
MOGELIJK VERLIES VAN PERCELEN:
Ondanks de geautomatiseerde tracking van onze zendingen, kan het bij hoge uitzondering gebeuren dat een pakket zoekraakt. Neem in dat geval per e-mail contact op met onze klantenservice:
internet@lomoutil.be
De volgende gevallen van overmacht ontslaan lomoutil.be in het bijzonder van haar verplichting om te leveren: oorlog, opstand, brand, stakingen, ongevallen en de onmogelijkheid om geleverd te worden door leveranciers of normale vervoerders.
Met name in andere gevallen kan lomoutil.be de levering tijdelijk opschorten: storingen in het interne netwerk, storingen in de telefonie, storingen in de (problematische) internettoegang en dergelijke. De uitvoering van de overeenkomst wordt dan opgeschort totdat de storing is verholpen en/of de toegang tot internet is hersteld, zonder dat de koper ontbinding van de overeenkomst kan inroepen en/of schadevergoeding kan vorderen.
Als je vragen hebt over de levering, kun je een e-mail sturen naar
internet@lomoutil.be
.